søndag 11. april 2010

Møter våren med vaskebøtte og drill




Terrassemøblene fikk en omgang med såpe og vann og plassert ut.



Frokostbenken kjøpte jeg ifjor for 200,- på et flyttesalg, den har fått plass på badeterrassen også, omkranset av Sypress og en levegg i pil.


Leveggene ja. De kom som løse vegger fra min manns jobb, så idag har jeg montert hengsler på dem: Med drill, helt riktig. Jeg satte sammen en med tre vegger og to stk med to vegger.
.
Leveggene skal etterhvert pyntes med hengende blomster av noe slag. Det må bare spire først *s*
.
Det som mangler på badeterrassen nå er en stor parasoll. Tenker det blir innkjøpt med det første ja.



Jeg har holdt på ute i hele dag og heldigvis sjekket jeg pollenvarselet først. Or og Hassel er mektig irriterende for øynene for tiden. Allergimedisin måtte inntas idag gitt og det er tidligere enn hva jeg har vært vant til.

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Godt med vårdager ute:) Fin leveggen din også.
Pollen ja, nyser jeg og klør i øynene. Men ennå har jeg ikke fått tak i medisinene, æsj..Litt treg.

Parasoll må en ha ja, for sola blir sikkert varm denne sommeren også:)

AnneH sa...

De veggene dine var tøffe. Ser ut til å bli et kjempekoselig sted.