mandag 25. august 2008

Naturens kunstverk

Jeg har blogget om dem før - edderkoppene i hagen. Nå er det flere enn noensinne eller kanskje det har vært like mange før i sommer? Vel, nå som det er fuktig i luften så ser man edderkoppnettene så mye bedre i solskinnet - disse naturens små kunstverk (som egentlig er fryktelig ekle å gå inn i og kjenne dem stryyyyker deg over ansikt og hender) *grøss*

Det skimrer i sølvtråder overalt i bedene.
.
Og her fant jeg kunstneren også:
Like beskjeden som alle(?) kunstnere, så gjemmer han seg på baksiden av et blad.

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Vet du, jeg har ikke sett ett eneste spindelvev i hele sommer i hagen min. Har ikke tenkt over det før jeg leste om det her hos deg. Jeg synes spindelvev er så utrolig vakre, og du har jo riktig fanget noen flotte blinkskudd med kameraet ditt. -Lurer på hvor mine edderkopper har tatt veien?...