mandag 11. august 2008

Frøken rose 2008

Den driftige damen Moseplassen har ny konkurranse gående i bloggen sin, siste frist idag, håper jeg er tidsnok til å delta med min vakre, nakne Ingrid Bergman, her kalt "Frk Snupperød"






Ja hun er ikke så naken i sin ene rose, men påkledningen ellers er sparsommelig og jeg vil si; usømmelig, med sine to enslige blader på opprett stilk - ikke noe å vise frem egentlig.
Men til tross for sine nakne ben, smiler hun desto større med sitt rødmende ansikt. Er hun ikke vakker?



6 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, litt usømmelig... hihihi
Så flott at du er med, og å flott å få se en rød rose, de blekrosa er absolutt i flertall.

heidi sa...

Nydelig.
Og ordentlig rød slik roser var i "gamle dager" - alle fall pleide jeg å forestille meg roser ordentlig røde den gang da... ;)

Marie sa...

Frøken Snupperød er ein skjønnhet!

Ikkje lett å velje den vakraste rosa når alle er like vakre, hehe

Anonym sa...

Så vakker hun er. Det er rart hvordan en enkelt blomst av og til kan fange oppmerksomheten mer enn en stor busk. Lykke til lille frøken!

Marie sa...

Eg har noko til deg på bloggen min, kikk innom :)

Hannes hage sa...

En riktig nydelig rose. Lykke til i konkuransen, og god helg.