fredag 14. mars 2008

Tomater igjen og litt annet

Tomaten jeg sådde i jiffypottene har også begynt å spire - så vidt. Jeg er nok ikke helt fornøyd med statusen per idag, men gir ikke opp. Jeg har også sådd flere (resten) av frøene av de tre artene jeg kjøpte.



Jeg må innrømme at jeg også har kjøpt et par stiklinger idag på Plantebørsen. Vil bare vise hvordan røttene skal se ut når du kjøper i potter:



Hvite og sunne. Dette er en Surfina som jeg plantet over i en litt større potte. Kjøpte også en stikling av Hengepelargonia.

Jeg har også sådd idag:
- Lave Solsikker
- Hengelobelia
- Blomkarse
- Basillikum
- Squash

Samt satt ned 3 Begoniaknoller, 2 røde og en hvit.

Alt er notert ned i Hagejournalen min. Må jo føre dagbok! Jeg husker jo ikke fra år til år. Og siden jeg er på det ekperimentelle stadiet på en del ting, er det hvertfall lurt å gjøre nøye notater.


-

Ingen kommentarer: