lørdag 1. august 2009

Vært på tur med kamera

Jeg har vært på tur idag, det kan du lese om her, hvis du er interessert. Alltid når jeg er på tur har jeg med kamera og idag fikk jeg fanget inn en del insekter i linsen. Hoggormen jeg møtte rakk jeg ikke å ta bilde av før den stakk seg vekk.

En blomsterflue av et slag.
.

Hvitbåndet humleblomsterflue - Volucella pellucens
.

Kålsommerfugl - Pieris brassicae
.

Hvit C -Plygonia c-album. Navnet kommer av en tydelig C som synes på undersiden av vingene (fikk ikke bilde av akkurat det, men så det)
.

Ildgullvinge - Lycaena plaeas
.

Og så bilde av våre egne dyr


Kita, 5 år og er blanding av Border Collie og Golden Retriever
.

Simba, 2 år, huskatt og storsjamør som elsker å kooooose.
.

Charlie, langhåret Marsvin, ett år gammel.

Ingen kommentarer: