tirsdag 18. august 2009

Jeg venter...

Hva jeg venter på?
.
Jeg venter på at paprikaen (min ene!) skal bli rød

.
At Georginene jeg fikk av Moseplassen skal blomstre.

.
At jeg skal finne det ultimate bruksområdet til alle disse druene som bare vokser og blir søtere og søtere. Har du en god oppskrift/ide å dele?


.
At høsten skal gi like fin blomstring som forsommeren (yeah right!), men mye å glede seg over ennå :o)


.
Hortensia og Oktoberbergknapp, den har begynt å rødme.
Jeg kan ikke se meg mett på Hortensia rett og slett! Jeg har enda en som skal over fra potte til jord.
.
Løvemunn sådd i vår, blomstrer nå.
.
Hagen er i forandring og jeg plukker frø. Jeg har plukket drøssevis av Ringblomsterfrø idag og jeg lurer på hvor lenge Peonfrøene skal vokse før de kan tas. De er lovet til Krepsemor (send meg en mail med adressen din til maritabk(A)hotmail.com)

Stilig frøkapsel til Peon.

1 kommentar:

Mia sa...

Mycket fint å vente på. Helt enig, vil ha en like fin sensommer som forsommer, dette i midten var ikke like gøy. Jeg lider av utrolig kort minne, leste noe o pionfrøer på en svensk blogg igår, idag har jeg glemt hvor, typisk ikke sant..