torsdag 9. juli 2009

Så tar vi den rosa sangen....

Neida, ser nesten ikke på reklame jeg *ljugekors*.

Men jeg har visst mye rosa i hagen ser det ut som. Her er et lite utvalg av stort og smått. Du skal ikke se bort fra at det kommer mer rosa bilder siden *hihi*

Flittiglise står i en potte på terrassebordet vårt. Fått av ei venninne på bursdagen min i mai.
.
.
2 revebjeller med to nyanser rosa. - Digitalis purpurea
.
Strandkattehale - Lythrum salicaria
.
Purpurkongelys - Verbascum phoeniceum.
.
Litt nelliker ved dammen. Også et par tuer med Lyng, men de blomstrer ikke ennå.
.
To typer rosespirea:
Spiraea japonica 'Antony Waterer'
Spiraea bumalda ’Froebelli’

6 kommentarer:

Anne sa...

Nyyydelige farger, og fine bilder! Du har masse flotte farger i hagen.

Mia sa...

Borte vekk var alle vonde minnen og nå ser jeg bare hagen din gjennom rose små skyer igjen :)
så stilig metalldings du har der veddammen også.

Marie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie sa...

Masse fine rosa blomar her :)

Det var no voldsomt som du har fått vatna i hagen din!

Om du tar turen innom Bokn er du hjarteleg velkomen innom til meg :)
Hadde vore kjempekjekt :)

Eg jobbar denne veka også, men om du sender ein e-post til marie-el@online.no så skal du få mobilnummer og adresse. Så kan me snakkast via SMS og finne ei tid som passar for begge partar til eit lite besøk her hos meg :)

Kathrine sa...

Flott med rosa blomster! Og mye forskjellig du har. Min purpurkongslys er mye mørkere enn din, sikkert en fargeforskjell der. For det finnes mange av dem har jeg skjønt.

:)

Elisabeth sa...

Masse lekre rosamums her, jeg må innrømme at jeg er svak for akkurat den fargen selv ;)