fredag 17. oktober 2008

Så vakre farger

Kathrine viste frem flotte farger i sin hage - nydelig, ta en titt! Jeg må vise litt hva som finnes hos meg ennå.




Asters - Nydelige lilla soler. Den står lenge i snitt og jeg er raus med bukettene både hjemme og på jobb. Naboen fikk også lov å plukke seg en stooor bukett.

Har også gitt bort flere røtter av denne, så om du ønsker en rot, si ifra til våren igjen :o)



Hagesmørbukk er overdådig ennå, men en spinkel rose har måtte bøye seg for frostnettene vi har hatt.



Erica har det greit med litt fuktig jordklump og kjølige kvelder/netter. Koselig på trappen, synes jeg.



Denne Roseklokkebusken er innkjøpt i høst og overrasker meg med flotte høstfarger på bladverket. Denne skal få blir STOR!


Physalis er også flott, liten ennå, men nydelig med "klokkene" sine - som jo er spiselig, mmmmh.
Og druene våre da - det er jo slutt, men bladene er som oransje bombekastere i drivhuset!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nyyydelig. Må huske på at jeg kunne tenke meg en rot til våren. Jeg har en mørkere varant og en mer rosa. Kanskje et bytte?

Marie sa...

Det blømer ennå hos deg ser eg. Vakkert!

God helg :)

GundaM sa...

Her er det mest blader på bakken nå, begynte rake idag men du veit...meg og sveisinga;)

Ikke gått tom for sveisetråd enda da men takk for tilbudet! Hihi