mandag 6. oktober 2008

Høst - definitivt!

Med høsten kommer også fargene og frøene. Jeg har høstet noe frø av bl.a. Mirakelblomst, Stemor, Physalis, Ballblom, Blomkarse, Revebjelle, Jakobsstige, Akeleier og Kubjelle.

Ballblom
Mirakelblomst
En 100 år gammel bjørk i høstfarger.
Utsikt fra terrassen vår.
.
Hagebloggen min bærer helst preg av lite hage for tiden. Men jeg kan bli flinkere til å ta naturbilder mens jeg venter på våren igjen.... Vi får se.
.
Tusen takk for koselige kommentarer til alle dere som er innom!

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Fine bilder av frø:-)) Og så er det flott å ta høst/vinterbilder av hagen og. Det liker jeg godt. Ha en fin kveld:-)))

Elisabeth sa...

Frø er både flott i bildeform og ikke minst i såjord til våren :) Ha en flott kveld videre, og tusen takk for koselig kommenatr i bloggen min :)