mandag 20. mai 2013

En vakker dag

Etter en kald vinter, kald lang april, kald halv mai, så kom endelig varmen og det ble en vakker dag! 2 dager faktisk!

Man kunne høre kornet gro og jeg SÅ at Morelltreet foldet ut blomstene sine time for time - helt utrolig!


I hagen er det ikke så mye som blomstrer ennå, men jeg kan være veldig tålmodig med akkurat det. Alle bed er i allefall renset opp i, så det er klart for ny sesong.

Etter sol kommer regn, som regel, og disse 'buldreskyene' bygget seg opp i går kveld. I natt kom regnet og det er relativt utrygt idag også. Vi får finne på litt inneaktiviteter da.

Hagebloggen min bærer ikke preg av for mye haging for tiden, men jeg holder da på både i hage og drivhus, men synes ikke det er så mye nytt å vise fram.  Jeg drar heller med meg kamera på turer, og vil vel heller vise mer andre natur -og turbilder enn hage. Sånn er det, ting er i forandring.


Ingen kommentarer: