tirsdag 27. juli 2010

Uhell med hagesaksa

Vel ikke akkurat uhell, men når man soser rundt i hagen med ei beskjæringssaks, er det vanskelig å motstå fristelsen til å stusse og å ta inn litt roser.


Den lille buketten passer godt i en klar liten mugge på stuebordet.


Nyt blomster inne også selv om de ikke varer så lenge. Plantene har forresten godt av å beskjæres.
.
Jeg har også beskjært Japanspirea og Rosespireabuskene mine. De var avblomstret og helt klar for drastisk reduksjon!
Og så kom det hvite liljer fra blandingspakken jeg plantet i vår. Fantastisk flotte! (De får lov å stå og nytes ute)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.NYDELIG.Ha en riktig fin Sommer videre.Klem fra Bodil.

Mia sa...

Borde nog vara duktigare än det jag är med att klippa in rosor, det ser fint ut i vas. Nu hare du flera säkert än det jag har, men kanske man hinner njuta mer av dom inne? Annars brukar jag ju vara ivrig med saxen men buketter? det blir liksom inte.
Dina vita liljor är vackra, jag önskar mig flera, anar inte var alla har tagit vägen..

Laila sa...

Uhell skjer, jeg var så lur at jeg klipte av klatrerosene mine det de skulle blomstre på, så nå må jeg vente til neste år.
Moro å følge med på dammen din.
Ha en riktig god helg, klem Laila