onsdag 23. september 2009

Rosa og hvitt

Den hvite Klematisen er som brudeslør å se på. Fantastisk vakker og veldig vill! Den klenger seg innpå og over gjerdet, rundt Bjørnebær og bortover bakken - nesten som ugress.





Se for kaosvegg!


Men nydelig hvit.


Clematis Vitalba i nærbilde.
.
Bunndekkrosen The Fairy driver også og sprer seg. Den ble plantet i vår, men trives visst veldig, ellers så mistenker jeg mannen min for å ha 'mistet' fullgjødsel her.....


.




Synes de er så vakre! Ikke blir de stygge av regnvann heller.

.


Evigbergknapp blomstrer på sitt vakreste nå, synes jeg. Og ennå er det bier ute, ser jeg.

---

På fredag starter ABC-blogging og jeg er med. Du kan melde deg på her.
Vi ses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,Nydelige blomster.Kos deg masse med blomstrene fremåver i høst.Ha en riktig fin Høstkveld.Bodil

Mia sa...

Og jeg som syntes min hvite clematis var voldsom, din er ti ganger større!! og så gøy med roser som er så takknemlige, de bidrar med glede lenge ser det ut til.Kärleksört kallas bergknappen, og insektene virker jo helt forelsket når de ser den. Fin blomstring hos deg nå :)