søndag 21. juni 2009

Georginer - snåle knoller

Altså jeg har ikke ord! Men denne pakken ble sendt meg fra Moseplassen som gevinst for kommentar på jubileumsinnlegg. Trodde det var noen små, nette knoller, men dette er jo monstrum.



Jeg må få gravd de ned ganske kjapt og er jeg heldig vil jeg få de nydeligste blomster utpå høsten! GLEDER MEG!

9 stk., og noen har navn og fargelapp. Likevel blir det spennende å se hva som vokser opp.

Tusen, hjertelig takk 'fru Mose'.
Kanskje Mosefruen ønsker å få tilsendt noen frø fra denne røde Blomkarsen? eller kanskje stiklinger av noe annet fra min hage?

1 kommentar:

Anne på Moseplassen sa...

haha, jeg sa stor norgespakke, gjorde jeg ikke :D
Det er min mor som har donert, mannen har pakket og sendt, og jeg får rosen, hyggelig arbeidsfordeling ;)
(og igjenn, beklager den latterlige forsinkelsen)

Ikke tenk på retur søte deg, det var premie for at du er super vettu :)