lørdag 23. februar 2008

Vinteris

Bildet helt nederst er altså tatt i høst. Sånn ser det ut her i hagen akkurat nå: Skøyteis i nedoverbakke. Ikke lett å holde seg oppreist.



Og urtekassen min venter på varmere dager. Denne skal jeg fylle i etasjer med gressløk, reddiker, vårløk og div. annet, håper jeg.



Jeg er veldig spent på om plantene vi satte ned i høst har klart seg bra. Første vinteren er alltid den mest kritiske. Vi driver litt "latmannshage": Vi pakker ikke inn planter, de får klare seg de som kan :)

4 kommentarer:

Akicage sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Hilde (summerlove) sa...

Gratulerer med ny blogg. Denne skal jeg følge med på, for jeg tror du har en fin hage..:-)))

Nelly sa...

Gleder meg til å følge med, Marita - du har en stor, flott hage!

Bente sa...

Hei!
Ser ut som om dette blir en fin hageblogg. Veldig artig å få titte inn i andres hager, så jeg linker til siden din fra min blogg. Gleder meg til å følge med fremover:-)