søndag 5. juni 2011

Sommerlig idyll

Jeg har bestemt meg veldig for å NYTE hagen i år.


Jeg skal ikke stadig stå med hodet nedi alle bed hele tiden, nei hagen skal få gjøre seg litt selv... bare fjerne litt ugress i ny og ne....



Tusenfryden passer seg selv.



Se jeg klarer det!


Jeg har tatt opp fluktstolene som jeg pusset opp og trakk om for 3 år siden (kjøpt¨på loppis for 100 kr.) Ifjor var det så sinnsyk dårlig sommer at jeg gadd ikke se på dem engang.




Idag har jeg kjøpt meg hengekøye. Deilig å ligge her og lese i sol og halvskygge med et glass med iskald cola med sitron og isbiter. Høres det godt ut? Det var det også!




Sånn ser det ut opp mellom trærne fra hengekøya.


Fantastisk deilig å sitte i en fluktstol.


Ei til som nyter!


Kita liker seg også!



Jepp, har det veldig bra!

4 kommentarer:

Mia sa...

Jösses, du ser ut att ha det helt topp, hängmatta är det bästa såna dagar. Njuta av tiden ja, inte bara stå med huvudet ner i blomsterbäddar. Har ju planer om det också..ser himla skönt ut.
Fina stolar du fick, loppis kan man fynda mycket på ibland.
Ha det godt :)

Hilde :-) sa...

MMMMMM NYYYT DET :-)

Anonym sa...

Ja det ser verkligen skönt ut. Jag har en ställning på altanen där jag brukar ligga det är inte helt dumt det heller.
Ha en skön sommar / Siw

Anonym sa...

Jag brukar inte ligga i ställningen utan jag sätterditen hängmatta först hihi