søndag 8. mai 2011

Hagehimmel

En liten tur på Plantebørsen gjør en litt matt: Jeg vil haaaaaa!




Her er det myyye å ønske seg. Plantebørsen er så ordentlig og det bugner overalt, både ute og inne!




Men jeg fikk nydelige roser av min mann og en lekker hvit bukett i Finn Schøll-vasen av min venninne sist onsdag på bursdagen min.





Det bugner ikke akkurat i hagen vår ennå, men Morelltrærne er veldig tidlig ute med blomstring i år - Nyyyydelig!




Stemoren er fra i fjor.




Småhjerter er søte :)



Hagebloggen min kommer nok i år til å bli mest preget av turbilder, naturbilder og evt. de endringer i hagen som måtte komme. I og med at jeg blogger for min egen del og det meste av hageplanter er blogget før, har jeg bestemt meg for at sånn blir det.

2 kommentarer:

Helene Orskaug sa...

Nyyydelige bilder! Kjempefin utforming og header på bloggen din!

Her var det mye inspirasjon å hente, så jeg kommer nok helt sikkert tilbake:-)

Hilsen Helene

Anne (Moseplassen) sa...

jaja...
men jeg skjønner deg godt, jeg opplever også at jeg blogger om ting jeg har blogget om før. Men det er nå gjerne etter at jeg har kommet godt i gang med posten og gjør et søk for å sjekke noe fakta, og havner hos meg selv.
hehe