lørdag 23. februar 2008

Vinteris

Bildet helt nederst er altså tatt i høst. Sånn ser det ut her i hagen akkurat nå: Skøyteis i nedoverbakke. Ikke lett å holde seg oppreist.



Og urtekassen min venter på varmere dager. Denne skal jeg fylle i etasjer med gressløk, reddiker, vårløk og div. annet, håper jeg.



Jeg er veldig spent på om plantene vi satte ned i høst har klart seg bra. Første vinteren er alltid den mest kritiske. Vi driver litt "latmannshage": Vi pakker ikke inn planter, de får klare seg de som kan :)

4 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Gratulerer med ny blogg. Denne skal jeg følge med på, for jeg tror du har en fin hage..:-)))

Anonym sa...

Gleder meg til å følge med, Marita - du har en stor, flott hage!

Anonym sa...

Hei!
Ser ut som om dette blir en fin hageblogg. Veldig artig å få titte inn i andres hager, så jeg linker til siden din fra min blogg. Gleder meg til å følge med fremover:-)