fredag 18. oktober 2013

Turbilder - igjen

Siden jeg var innpå min nye hobby i forrige innlegg, viser jeg nå bilder fra forrige helg geocachingturer jeg var på:

Aldri hadde jeg tatt disse turene om det ikke hadde vært for at jeg hadde en 'gulrot'!

 Det sildrer i en liten bekk - midt i stien

 En 'hær' av småsopp

 Like før løvfall - det er vakkert i skogen!

 Inntaksdammen på Konnerud, første gangen jeg har vært her!

 Kjue på et tre, fersk i år, tror jeg.

Det finnes også en geocache i nærheten av Malmvaskeriet på Konnerud og Konnerudgruvene.
Jeg må innrømme at jeg ble veldig overrasket da jeg så dette! Jeg ANTE ikke at det fantes SÅ mye synlige rester etter gruvedriften her. Virkelig nostalgi å se en Lokotraktor :)


 Løvdekte stier og min turvenn i front

 Utsikt mot Drammensfjorden fra Storsteinsfjell søndag 13/10-13, en fantastisk flott høstdag (og ja, det er en cache i nærheten her også!)

 Turvenn, Lana, svikter aldri. Hun elsker å gå med 'mor'

Utsikt for folk og fugl fra Askfjellet i Lier samme søndag.

Vakker natur finnes overalt og jeg er så priviligert at jeg kan benytte den når jeg vil. Jeg elsker å gå turer og hundene våre digger å være med - beste turvenner som finnes. At jeg leter etter geocacher på min vei er moro og tro meg, har du først begynt med det, så blir man hekta ;)

Det blir nok flere turbilder her etterhvert for geocaching kan gjøres både sommer som vinter :D

1 kommentar:

Vivishagerom sa...

Det er kjempe godt og herlig å være ute i naturen. Jeg er også glad i å gå tur.
Kjempe fine bilder!

Klem Vivi