søndag 17. juli 2011

Når katten er borte...

...danser musene på bordet. I allefall blomstrer det i hagen selv om jeg er bortreist. Sønnen i huset har tatt seg av vanning av terrasse og inneplanter og alt har overlevd.


Ytterpunktene:




En rufsete Peon


mot:



En vakker roseknopp!

Et utsprunget eksemplar av samme rose.


Et "Villstrå"

En hvit liten Valmue har slått seg ned ved drivhuset.


Blå Scabiosa over et teppe av Kryptimian.





Akeleier, alltid tilbakevendende tema hos meg - Elsker dem!



En rosa Hortensia fra Rema innkjøpt billig før ferien, står nå i full blomst. Herlig!


Liljene mine er på det vakreste akkurat nå. Jeg har plukket inn noen siden det er vått å nyte dem ute.... *pissregner*

4 kommentarer:

Margrethe sa...

Godt å lese at alt har overlevd ferien din :-). Og når det regner, er det bare å bære hagen inn. Men jeg unner deg fineværsdager så du kan sitte ute blant liljer, roser og alt det andre og bare nyte det. Ha en fortsatt fin sommer.

Mariann sa...

Her var det mye flott blomstring. Liljene var bare lekre.
Ha en fin uke!

Unknown sa...

Nydelige blomster og farger det er bare å drømme seg bort.
Legger meg som følger ,ha en fin kveld ,Marit.

Torill sa...

Elskar akeleier og liljer. Små vakre skapningar :)