torsdag 21. juli 2011

En god hagedag

Dagen var så varm og så god at jeg husket ikke på å ta bilder gitt! Soldagen og varmen ble utnyttet etter jobben: Bær er høstet inn og jeg har bare renset den og putter den rett i fryseren: God til Smoothies!


Solbær og rips - og samtidig beskjærte jeg buskene. Kjekk måte å høste på.


En Georgine i blomst må jeg også vise frem.


I morgen er det meldt flom på Østlandet. Jaja, det er jo så 'tørt' (NOT) Spørs om vi får se en sånn regnbue i det hele tatt... det krever jo sol også det da.




Og når mannen min går på tur hender det at han kommer inn med sånne buketter:


Blåklokker ispedd blad fra Hostaene våre, lekkert sant?

1 kommentar:

Parkvegens Hageglede sa...

Her er det nok en stund enda før vi kan høste.. sånn er det i dette landet. Blåklokkene og hostabladene var nydelige, ha en fin helg!