torsdag 29. desember 2011

Fotokalender - Desember



Siste bladet i kalenderen er klart, men jeg beklager, Petunia, at jeg måtte jukse litt. Jeg har valgt meg ut et bilde knipset i påsken på Valdresflya og kalenderen min er allerede trykket. Jeg måtte jo passe på å få den ferdig før jul siden den ble lagd flere med tanke på julegaver :)

Her er bildet jeg valgte som desemberbilde



og slik ser min ferdige kalender ut:




For dere som måtte lure på det; Kalenderen har jeg fått trykket gjennom Vistaprint.



Tusen takk, Petunia, for et supert fototiltak i 2011. Du skal ikke se bort ifra at jeg blir med i 2012 også om du bestemmer deg for å gjøre det ett år til.

Her er Petunias og flere andres bidrag for desember.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefine desemberbilder! Ønsker deg en kjempefin romjulskveld, og et riktig godt nytt år!:)

Inge sa...

Fine december billeder, Godt nytår til dig og dine.