onsdag 3. februar 2010

Når sjefen er borte......

....vokser Karsen i tastaturet *hehe*
.
Sjefen har vært på ferie i to uker og da må man jo få holde litt "leven" med han?
Han tok spøken med godt humør, men han lurte fælt da han skulle logge på idag: Hva f.. er dette? HVA EEEEERRRRR DETTE???? -hørte vi bare, og jeg knakk sammen i latter!
.
Ellers har jeg så smått handlet litt frø til årets drivhussesong:
Tomater, Plukksalat og gul Squash
.
Og tre typer blomsterfrø.
Jeg har ikke tenkt å plante så veldig mye i år (noe jeg sier hvert år!) Noen egensankete frø har jeg også i skuffen min, men komplett oversikt har jeg ikke ennå. Men jeg klarte ikke å dy meg for å kjøpe disse når jeg var innom Plantasjen forrige dagen.

4 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

heeeeerlig :D
prkatfullt, helt praktfullt :D tror jammen jeg må finne meg et utgått tastatur og erte mannen med, tørr ikke så i det vanlige han har..

Hilde sa...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaah

linsky sa...

Herregud, kan man gjøre det? Fikk veldig lyst.. Haha!!

Kathrine sa...

Kjempekult!!! Må prøves,) Takk for ideen! Hehe..