mandag 29. juni 2009

Velkommen inn

Velkommen inn....
....i varmen! Kl. 16 idag var det så hot:
Du kan slå deg ned på terrassen vår. Den er overbygget og sval om sommeren og meget romslig.
Her sitter vi og småprater og småspiser
Og her spiser vi middag stort sett hele sommeren uansett vær.
Terrassen fra andre siden. Litt 'hyttete', men det var det vi falt for da vi kjøpte huset.
.
Eller kanskje du heller vil bade? Du kan også sole deg på den romslige badeterrassen
Det var 26 grader i vannet idag - herlig!
.
Katten trives ikke så veldig med varmen og foretrekker vannet i dammen fremfor friskere vann i skålen sin. jaja....

7 kommentarer:

Laila sa...

Ja, nå er det varmt for både mennesker og dyr, men med en så fin uteplass finns det muligheter.
Klem Laila

ohelene sa...

Å som eg skulle ynskt at eg òg hadde ein skikkelig skuggeplass ute. Huset vårt er vestvendt og har sol på terrassen heile heile dagen - frå 7 til 10. Ja, nokre skuggeparti på hhv nord og sørsidene morgon og kveld då rett nok, men skulle gjerne hatt eit takoverbygg ein plass.

Kathrine sa...

Koselig sitteplass:) Og på varme dager trenger en skygge ja.
I dag regner det her, og det var så godt. Så kommer sola tilbake på ettermiddagen. Gjorde godt for hagen, men skulle gjerne hatt overbygt terasse jeg også. Vi bruker en svær parasoll vi sitter under om det regner, men det blir ikke det samme. Og ja, katter sliter i varmen. Her holder han stort sett til i teltet i hagen, og ved dammen der han kan drikke.

:))

Anne sa...

Jeg kommer, jeg kommeer! Her ser det så koselig ut!

Mia sa...

Avundjuk !!!! Den POOLEN !!!! det hadde vart noe det. Ser også veldig go ut den terassen :-) skygge..........

marie sa...

Jeg vil bade. Definitivt.

Så deilig dere har det, marita.

LindaQuilt sa...

Der skulle eg ha vøri!
Dere har det hyggelig hos dere!

Fortsatt god sommer!